Przetargi i zapytania
Platforma Przetargowa Bizlink jest wysoce innowacyjnym narzędziem do przeprowadzania zapytań ofertowych i przetargów w trybie on-line. Dzięki niej, korzystający mogą oferować swoje towary lub usługi jako dostawca, bądź zamawiać po najlepszej cenie potrzebne wyroby jako zamawiający.
Najważniejsze
zalety e-przetargów:
- Znaczne, natychmiastowe oszczędności w zakresie cen zakupu zwłaszcza przy pierwszych aukcjach (średnio ponad 15 %)
- Przejrzystość procesu zakupu poprzez obserwację on-line
- Istotne skrócenie czasu od podjęcia decyzji o zakupie do wyłonienia dostawcy z wielu kandydatów
- Wypracowanie jasnych, klarownych relacji z wiarygodnymi dostawcami bez prowadzenia osobistych dyskusji
- Ocena oferty dostawców na podstawie głównego kryterium ceny oraz kryteriów pomocniczych
- Zyskanie nowych partnerów handlowych lub zacieśnienie więzi z obecnymi dostawcami lub odbiorcami
- Rozmowa za pośrednictwem czatu pomiędzy uczestnikami w czasie trwania e-przetargu dająca możliwość dopytania o szczegóły.
Jaka jest różnica między e-zapytaniem ofertowym, a e-przetargiem?
Zapytanie ofertowe.
Elektroniczne zapytania ofertowe dają możliwość sprawnego uzyskania informacji od potencjalnych dostawców nt. ich oferty w drodze usystematyzowanych formularzy elektronicznych. Realizując zapytanie ofertowe nie ma obowiązku wyboru dostawcy.
E-przetarg.
Zamawiający sam wybiera i zaprasza do udziału zarejestrowanych dostawców oraz ustala wszystkie parametry przetargu. Zgodnie z Regulaminem, w przypadku złożenia co najmniej trzech ofert spełniających kryteria, Zamawiający ma obowiązek skorzystać z wybranej przez siebie oferty.
Jak to działa?
Platforma Przetargowa Bizlink jest wyjątkowo prosta w użyciu i umożliwia automatyzację procesu zakupowego.
Poniżej znajdują się kroki, które należy zrobić, żeby skorzystać z Platformy BizLink.
1. Rejestracja
Zarówno dostawcy, jak i nabywcy muszą się zarejestrować w systemie.
2. Zlecenie zapytania ofertowego/o cenę lub e-przetargu
Następnie, jeśli zamawiający chce zlecić zapytanie ofertowe lub e-przetarg, wykonuje następujące czynności:
- loguje się do systemu
- wybiera opcję - zleć przetarg elektroniczny lub zapytanie ofertowe
- wypełnia formularz zamówienia
3. Przebieg e-aukcji lub e-zapytania ofertowego
E-przetarg lub e-zapytanie ofertowe odbywa się w wybranym przez zamawiającego terminie i biorą w niej udział dostawcy. W przypadku e-przetargu, udział biorą tylko wybrani przez zamawiającego dostawcy, nastomiast w przypadku e-zapytania ofertowego, zapraszani są wszyscy dostawcy z wybranej branży.
Dostawcy składają swoje oferty licytując on-line w panelu przetargu. Zamawiający może przyglądać się przebiegowi procesu. Dla wszystkich uczestników e-przetargu lub zapytania ofertowego dostępny jest czat. Wygrywa oferta o najniższej cenie. Zamawiający kontaktuje się z dostawcą, który został wyłoniony w e-aukcji/e-przetargu w celu zawarcia transakcji handlowej na przedmiot przetargu.
W przypadku dodatkowych pytań uprzejmie prosimy o kontakt na adres
info@bizlink.pl.